fagu tioata & pulou alumini poto

15 Tausaga Gaosiga Aafiaga

O le a le mea e manaʻomia e le uaina mai vine?

A e tatalaina se fagu uaina tuai ma e lofituina i lona lanu mumu pupula, manogi manogi ma le tino atoatoa, e masani ona e fesili ifo ia te oe lava pe o le a le mea e avea ai le fuifui vine masani i lenei uaina e le mafaatusalia?

Ina ia taliina lenei fesili, e tatau ona tatou vaʻavaʻai muamua le fausaga o le vine.

O vine e aofia ai laʻau, paʻu, pulumu, pulu ma fatu.O vaega eseese o le a aumaia ai mea eseese, lanu, tannin, ava malosi, acidity, tofo ma isi.

1. Tannin, pa'u lanu

O a'a vine, pa'u ma fatu o le puna autu ia o tannins i le uaina.

Tannin o se mea faʻanatura phenolic o le puna autu o astringency i le uaina.

Faatasi ai ma i latou, o tannins o fualaʻau 'aina e fai si talatala, o loʻo i ai resini oona ma tannic anhydride.O mea nei e masani ona maua ai le malosi tele i le uaina, ma o le suauu oona i fatu vine e mafai ona matua afaina ai le tofo o le uaina pe a uma ona oomi.O le mea lea, o le tele o wineries o le a filifili e aveese le vine i le taimi o le vinification process ma taumafai e oomi fatu vine i se mea itiiti e mafai ai i le taimi o le oomiina.O nisi fale uaina e filifili e fa'aagaga sina vaega itiiti o le 'au mo le fa'afefeteina.O tannin i le uaina e masani lava ona maua mai i pa'u vine ma paelo oak.O tannin e lelei ma silika i luga o le gutu, ma latou fausia le "auivi" o le uaina.

E le gata i lea, o mea manogi o le uaina ma le lanu o le uaina mumu e masani lava ona sau mai le aveeseina o paʻu vine i le taimi o le faʻafefe.

 

2. Alcohol, Acidity, Syrup

O le pulupulu o fualaau aina o le mea sili lea ona taua i le gaosiga o uaina.O le sua vine e mauoa i le suka ma le vai.O le suka e faʻafefeteina e le fefete ma liua i le mea sili ona taua i le uaina - ava malosi.O le acidity i totonu o le pulupulu o se vaega taua foi, lea e mafai ona taofia se vaega i le faagasologa o le faʻafefeteina, o lea o le uaina e iai se mea faʻapitoa.

I se tulaga lautele, o vine mai le tau malulu e maualuga atu le acidity nai lo vine mai tau vevela.Mo mea oona i totonu o vine, e faaopoopo foi ma toesea e le au fai uaina le acid i le taimi o le gaosiga o le uaina.

E ese mai le ava malosi ma le acidity, o le suamalie o le uaina e masani lava ona sau mai le suka i totonu o le pulupulu.

E pulea e le au fai uaina le tele o le suka i le uaina e ala i le puleaina o le faʻagasologa o le faʻafefe.Ona o le lava o le fa'afefeteina, o le suka i totonu o le uaina mago e fai si maualalo, ae o le uaina suamalie e tele lava ina taofi se vaega o le kulukose e ala i le le lava fa'afefete pe fa'aopoopoina le sua vine saccharified e fa'ateleina ai le suamalie.

O vine o le faavae lea o le uaina.O vaega taʻitasi o le vine e iai sona sao patino i le faʻagasologa o le uaina.O suiga i soʻo se vaega e mafai ona taʻitaʻia ai le tofo o le uaina, lea e taʻitaʻia ai i tatou e tofo i le tele o uaina suamalie.

leiloa lona uiga.


Taimi meli: Tes-02-2022