fagu tioata & pulou alumini poto

15 Tausaga Gaosiga Aafiaga

O le a le mea e aofia ai le aafiaga o le uaina i le gutu?

Upu masani e faamatala ai le tofo:

1. iai le fausaga po'o le auivi

O se upu faʻafetai lea, e faʻaalia ai o le tannins ma le acidity o lenei uaina o le a le maualalo tele, ma e fetaui lelei mo le matua.A o faasolosolo malie ona faʻamaʻi le tannins, o le a faʻafefeteina le tofo ma sili atu le manogi.

2. mama / manifinifi pe le lelei

O le mama e faasino i se uaina e paleni le tino, maualalo le ava malosi, itiiti le tannin, ma sili atu le malosi o le acidity, o lea e foliga mama ai le tofo, ma o se upu faʻafetai foi.Ae o le paʻu poʻo le mama o lona uiga e le paleni le tofo, e pei o le uaina faʻafefe.

3. Olaola

E fa'atatau i le uaina e maualuga lona malosi, e matua fa'afouina ma fa'amalieina lona tofo.E masani ona faʻaaogaina e faʻamatala ai le uaina paʻepaʻe poʻo le uaina mumu e pei o Pinot Noir ma Gamay.

4. tumu

Tannin, ava malosi, ma acidity e fai si maualuga, ma le tofo e fai si malosi, lea e mafai ona faagaeetia tagata.

5. saua pe ogaoga

O le uaina e le lelei tele, o le acidity poʻo le tannin e maualuga tele, o le manogi o fualaʻau e vaivai, o le tofo e le paleni, ma e faigata ona aumaia le fiafia.

6. lavelave

O le faalogoina o lenei upu o lona uiga o lenei uaina e tatau ona avea o se uaina maualuga, ma le manogi ma le tofo e tele, ma lona lava manogi fua, ma o le manogi e maua mai i le faʻafefeteina ma le matua e tumu i suiga ma e masani ona aumaia ai le ofo.

7. fa'alelei pe fa'amama

E mafai ona taʻua o se uaina matagofie, o lona uiga o le uaina e le tatau ona mauoa ma mamana, ma o le manogi e masani ona fuga pe fua.O vine Burgundy e masani ona faʻamatalaina e matagofie, lapotopoto ma maaleale.

8. fa'atasi

O loo faamatalaina ai le tulaga o se uaina, lea e lei tatalaina.E masani lava, o loʻo faʻatatau i uaina talavou e iai tannins astringent ma le lava le manogi, lea e manaʻomia ona matua pe faʻafefe.

9. tapunia

A uma ona tatala le fagu, e toetoe lava a leai se manogi, ma o le manogi fua e le malosi i le faitotoa.O tannin e fufusi, ma o le a faʻaalia malie le tofo pe a maeʻa.Atonu o le uaina e leʻi oʻo i le taimi e inu ai poʻo le tofo o le ituaiga lava ia ua taofia ma tapunia.

10. Minerale

O le fa'aaliga sili ona taatele o le tofo o le 'oa, lea e pei o mea fa'apapa ma le pauta pe a malosi, ma pei o le ma'a ma le ma'a pe a mama.E masani ona faʻaaogaina e faʻamatala ai nisi o uaina paʻepaʻe e pei o Riesling ma Chardonnay.

O le a'oa'oina o nisi fa'amatalaga autu o le tofo o le uaina e le gata ina fesoasoani ia te oe lava, ae fesoasoani foi i isi ia malamalama atili i le uaina, ina ia filifili ai le uaina e fetaui ma oe.Afai e te manaʻo e iloilo se uaina sili atu saʻo ma faʻapolofesa, e te manaʻomia pea le tele o faʻaputuga ma aʻoaʻoga.

8


Taimi meli: Me-04-2023