fagu tioata & pulou alumini poto

15 Tausaga Gaosiga Aafiaga

E fa'afefea ona iloa ua leaga le uaina?

E leai se mea e sili atu ona leaga nai lo le tatalaina o se fagu uaina ma sogisogi vineka po o se isi manogi leaga.E masani lava ona o le uaina ua leaga ma ua leaga.
E fa'afefea la ona e iloa pe mafai ona inu se fagu uaina?

Musty: E ta'u mai ai o le uaina e pisipisia ma e ono pala.E leai se afaina i le inuina o lenei uaina, ae tatau ona avea o se aafiaga le lelei.
Vinegar: E mafua lea i le fa'ama'iina.I lalo o le gaioiga o le okesene, o le uaina o le a iu lava ina liua i le vineka.
(sogi fao e aveese ai fao) ma le sulfur (sogi fuamoa pala), o nei manogi e gaosia i le taimi o le faiga o le ava ma e masani lava o se faailoga o le le lelei o le faiga o le ava.
Uaina mūmū enaena ma uaina pa'epa'e enaena: O le i'uga lea o le uaina e fa'aalia i le ea.O uaina mumu e mafai foi ona i ai se lanu lanu enaena, ae o le gaosiga fou uaina mumu e le tatau ona i ai lenei lanu.
O loʻo faʻaoso le gaʻo pe o loʻo tafe mai le uaina mai le gaʻo: E masani lava ona o le uaina na teuina i le vevela tele poʻo le uaina ua aisa.
O pupuni laiti o le ea i totonu o le uaina e ta'u mai ai o le uaina na fa'afefeteina lona lua i totonu o le fagu pe a uma ona tu'u fagu.
Uaina puaoa: Afai e le'o se uaina e le'i fa'amamāina, atonu na fa'afefeteina lona lua i totonu o le fagu pe a uma ona tu'u fagu.O lenei tulaga e le afaina ai le soifua maloloina.
O le manogi o afitusi o le manogi o le sulfur dioxide.E fa'aopoopo i ai le sulfur dioxide i le taimi o le faguina e fa'afou ai le uaina.Afai e mafai lava ona e sogisogi pe a uma ona tatala le fagu, o se faailoga lea o le tele o mea na faaopoopo.A uma ona tatala le fagu, e mou malie atu le manogi.
O tioata paʻepaʻe e faʻaalia i luga o le gaʻo poʻo le pito i lalo ole fagu i le uaina paʻepaʻe: O tioata nei o le tartaric acid, e le afaina ai le soifua maloloina ma e le afaina ai le tofo o le uaina.
Le palapala i le uaina tuai: E tupu fa'anatura ma e mafai ona aveese e ala i le tatalaina o le fagu pe tu'u i totonu o se lulu mo sina taimi.
O ga'o gau o lo'o opeopea i le uaina: E masani lava ona o se ga'o mago ua gau ina ua tatala le fagu.E le afaina i le soifua maloloina.

E fa'afefea ona iloa pe ua leaga le uaina


Taimi meli: Tes-19-2022