fagu tioata & pulou alumini poto

15 Tausaga Gaosiga Aafiaga

E fa'afefea ona fa'amama le fagu suau'u?

E masani lava, o lo'o i ai pea fagu suau'u tioata ma fagu suau'u i le umukuka i le fale.O nei fagu suau'u tioata ma fagu suau'u e mafai ona toe fa'aaogaina e toe fa'atumu ai le suau'u po'o isi mea.Peitaʻi, e lē faigofie ona fufulu.mea.

E fa'afefea ona fufulu?

Metotia 1: Fa'amama le fagu suau'u

1. Liligi le afa o le voluma o vai mafanafana.

2. Faaopopo i ai ni mataua se lua o le fasimoli ipu ma se sipuniti o le vineka.

3. Tapuni mau le tapuni.

4. Lulu malosi le fagu.

5. Tuu le fagu ma siaki lelei.Afai o loʻo i ai pea le suauu, toe fai le laasaga 1-4 i luga.

6. Fufulu le fagu ma sasaa vai paipa i lalo ole paipa se'ia leai se fasimoli e aliali mai.

7. Liligi le vai.

8. Tuu le fagu mama i totonu o le ogaumu i le 250 ° F mo le 10 minute ma faʻagogo atoa.Fa'aeteete ia aua ne'i tao tao ma le tapuni.

Metotia 2: atigi fuamoa

Tu'i le atigi fuamoa, ona fa'afefiloi lea o le vai mafanafana ma sasaa i totonu o le fagu, ufiufi le tapuni fagu ma lulu malosi.A maeʻa le lua pe tolu minute, o le a mama le vai.O le fa'amoemoe autu o le olo lea o le atigi fuamoa i le puipui i totonu o le fagu tioata e fa'amama ai.puipui totonu.

Metotia 3: Alaisa

Afai e te lagona e le o mama le atigi fuamoa, e mafai ona e faʻaogaina le araisa nai lo le atigi fuamoa.E mana'omia na'o sina lu'u araisa (mata), ona fa'alua lea o le vai nai lo le araisa, ufiufi ma lulu, ma e tatau ona le'i fufuluina, aua o mea pauta e pei o le masoa i luga o le araisa e iai fo'i. o le galuega o le adsorbing palapala lelei, afai e ga'o, fa'aopoopo ni nai mataua o le vai.

Metotia 4: Sua tao tao

Sauni sina oneone mama ma sua tao tao, tuu i totonu o le fagu suauu ma le pakete suauu i le taimi e tasi, faaopoopo le vai vevela, lulu malosi mo sina taimi, ona fufulu ese lea.

Metotia lima, fufulu

Liligi sina vailaau fufulu ipu i totonu o le fagu suauu ma le pakete suauu, ona sasaa lea i totonu o le vai inu mo sina taimi, lulu mo sina taimi, sasaa i fafo, ma fufulu.E mafai ona faia lenei mea pe a leai se palapala ga'o i totonu o le pusa.

 t i le contai

 


Taimi meli: Me-25-2022